Administratief medewerker Gehandicaptenzorg
- Op locatie
- Skippy van Anrooylaan (Nieuwegein)
- € 2.237 - € 3.191 per maand
- Stafmedewerker
Jij hebt een opgewekte persoonlijkheid en bent administratief sterk. Jij vindt het juist leuk om op een locatie van Reinaerde te werken, dichtbij de cliënten!
Wij zoeken een collega voor 16-20 uur per week. De werktijden en -dagen worden in overleg vastgesteld, met een voorkeur voor een indeling van 4x4 uur of 4x5 uur.
Dit ga je doen
In deze dynamische rol ondersteun je de manager en de medewerkers. Je takenpakket is enorm divers: van het maken van nieuwsbrieven en flyers voor activiteiten tot het bijhouden van planningen, roosters en overzichten. Ook regel je praktische zaken zoals het verstrekken van sleutels en het aanvragen van app-toegangen voor nieuwe medewerkers.
Daarnaast ben je hét aanspreekpunt voor vragen over roosters, vakanties, mutaties en zorg je ervoor dat iedereen goed wordt ingewerkt. Je houdt de voorraden bij en coördineert storingen.
Skippy van Anrooylaan
Het kinderdagcentrum biedt dagbehandeling voor kinderen met een ontwikkelingsachterstand of een verstandelijke of meervoudige beperking. De dagbehandeling op kinderdagcentrum Skippy is bedoeld voor kinderen in de leeftijd van 0 tot 12 jaar. We stimuleren kinderen zich spelenderwijs te ontwikkelen in hun eigen tempo door regelmaat, structuur en intensieve begeleiding.
Dit krijg je van ons
Om de beste ondersteuning te bieden, is het belangrijk dat jij je als medewerker verder kunt ontwikkelen en met plezier werkt. Dat faciliteren we binnen Reinaerde. We creëren de ideale omgeving om dit te bereiken en om ook echt jezelf te zijn. Zo kun je in elk geval rekenen op:
Continue ontwikkelmogelijkheden, zowel in je vak als op persoonlijk vlak
Een jaarcontract, die bij wederzijdse positiviteit omgezet wordt naar onbepaalde tijd
Salaris in FWG 30 (CAO gehandicaptenzorg), dit is minimaal €2.237,- en maximaal € 3.191,- bruto per maand op basis van 36 uur
Een eindejaarsuitkering van 8,33%
Je eigen keuze in arbeidsvoorwaarden, in bijvoorbeeld een fiets- en sportregeling of extra verlof
Jouw talent als Administratief medewerker
Jij betekent graag iets voor een ander en kijkt daarbij altijd naar kansen en mogelijkheden. Deze positieve energie werkt aanstekelijk op je collega's en de mensen voor wie je het allemaal doet.
Wat je in ieder geval voor deze functie meeneemt zijn:
Een relevante opleiding/ kennis op VMBO werk- en denkniveau aangevuld met relevante praktijkervaring in administratieve verwerkingsprocessen en procedures
Een stevige persoonlijkheid, accuraat en je kunt goed zelfstandig werken
Communicatief, sociaal vaardig, je kunt goed samenwerken en bent klantvriendelijk
Je beheerst de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk
Je hebt affiniteit met de zorg
Een groot voordeel: als je ook als begeleider wilt werken en er een combi-baan van wilt maken kan dat ook!
Je hebt ervaring met officeprogramma’s als Outlook, Word, Excel, PowerPoint
Zie jij in elke beperking een kans?
Neem als je vragen hebt even contact op met Linda van Emmerik, Recruiter, voor meer informatie: T 06-57518780 of solliciteer direct. Je bent altijd welkom voor een vrijblijvend gesprek. Zien we je snel?
Wij werven onze collega's graag zelf, dus bureaus hoeven geen kandidaten voor te stellen. Omdat we veel waarde hechten aan een veilige en vertrouwde omgeving voor onze cliënten, vragen we je om vóór je eerste werkdag een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te leveren.

of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!