
Medewerker Frontoffice
- Op locatie
- Koningin Wilhelminalaan 3 (Utrecht)
- € 2.836 - € 3.825 per maand
- Stafmedewerker
🕑 24 uur per week🎓mbo 3, 4
Met jouw frisse blik heb jij snel knelpunten in administratieve werkwijzen en processen door. En laat jij er nu ook nog plezier in hebben om te onderzoeken hoe we het slimmer en efficiënter zouden kunnen doen.
3 redenen waarom dit jouw baan is
Je bent accuraat en werkt zorgvuldig
Details ontgaan jou niet, jij zorgt dat alles klopt.Je bent sociaal en communicatief sterk
Je schakelt makkelijk met cliënten, verwanten en collega’s.Je denkt graag mee over verbeteringen
Slimmer en efficiënter werken? Jij ziet kansen en durft ze te delen.
En ja, dat bij de functie passende mbo-diploma niveau 3 of 4 heb jij natuurlijk gewoon in de pocket.
Wat jij verdient
Jij zorgt goed voor anderen, wij zorgen goed voor jou. Zo vinden wij een goede balans in werk-privé heel belangrijk. Daarnaast verdien jij:
Direct een vast contract (met twee maanden proeftijd) voor 24 uur per week.
Een bruto salaris tussen € 2.836 en € 3.825 per maand (cao Gehandicaptenzorg, FWG 40, o.b.v. 36 uur per week).
8,33% eindejaarsuitkering, 8% vakantiegeld en pensioenopbouw.
Jouw eigen keuze in arbeidsvoorwaarden, zoals een (lease)fiets- en sportregeling of extra verlof.
Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen met scholing en coaching via onze eigen Reinaerde Academy.
We hebben nog veel meer interessante arbeidsvoorwaarden, maar die vertellen we graag persoonlijk.
Even voorstellen: jouw nieuwe team
Je komt terecht in een klein, hecht team. Samen zorgen jullie dat alle administratieve processen soepel verlopen. De sfeer? Open, behulpzaam en gericht op samenwerking. Hybride werken is mogelijk, zolang je goed afstemt met collega’s.
Zo ziet jouw werkdag als Medewerker Frontoffice eruit
Geen dag is hetzelfde. Je bent het eerste aanspreekpunt voor cliënten, verwanten en andere stakeholders en zorgt dat alle informatie klopt en compleet is. Jij houdt het overzicht en denkt mee over hoe processen beter kunnen.
Een kleine greep uit jouw werkzaamheden:
Verzamelen en verwerken van gegevens tot duidelijke overzichten.
Controleren en archiveren van informatie en zorgen voor rapportages.
Verstrekken van gegevens aan instanties en collega’s.
Signaleren van verbeterkansen in werkprocessen.
Meedenken over slimme oplossingen voor administratieve uitdagingen.
Jouw nauwkeurigheid en sociale vaardigheden komen je in de functie Medewerker Frontoffice elke dag van pas.
Jouw werkdagen en -tijden zijn
24 uur per week.
Werkdagen in overleg, hybride werken is mogelijk.
Ben je er klaar voor?
Reageer dan direct. Liever telefonisch solliciteren of eerst nog een vraag over de functie medewerker frontoffice? Bel of whatsapp Jolanda de Vries (recruiter), T 06 – 578 61 901.
De eerste gesprekken zullen in januari 2026 plaatsvinden.
Sta je geregistreerd in het doelgroep register en passen jouw talenten bij deze functie? Dan nodigen we je graag uit te solliciteren, jouw talenten zijn van harte welkom.
Ook belangrijk
Net als wij vind ook jij een veilige en vertrouwde omgeving voor cliënten en collega’s belangrijk. Daarom lever je vóór je eerste werkdag een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan.
Wij zoeken graag zelf onze nieuwe collega medewerker frontoffice, daarom hoeven bureaus écht niet mee te helpen zoeken.
of
Jouw contactpunt
Gelukt!
Je sollicitatie is succesvol ingediend.











