
Manager I&A - Gehandicaptenzorg
- Hybride
- Koningin Wilhelminalaan 3 (Utrecht)
- € 4.528 - € 8.259 per maand
- Stafmedewerker
🕑 36 uur per week 🎓hbo, WO
Jij bent de verbinder die richting geeft aan onze informatievoorziening. Met jouw visie en leiderschap zorg je voor een toekomstbestendige digitale strategie en neem je jouw team mee in de uitdagingen van vandaag en morgen.
Wat ga je doen
Als Manager I&A ben jij verantwoordelijk voor het regisseren van onze informatievoorziening en ICT-dienstverlening. Jij zorgt voor verbinding: binnen jouw team, met andere organisatieonderdelen en extern met partners en leveranciers. Je werkt vanuit een regieorganisatie die volop in ontwikkeling is en draagt bij aan de digitale transformatie van onze zorgprocessen.
Jouw belangrijkste werkzaamheden
Je geeft leiding aan het team I&A en zorgt voor commitment en draagvlak voor de doelstellingen en ontwikkelingen.
Je legt verbinding binnen Reinaerde tussen I&A en andere organisatieonderdelen en zorgregio’s.
Je onderhoudt externe contacten in VGU/VGN-verband en bouwt partnerships met leveranciers, stakeholders en instanties.
Samen met Inkoop zorg je voor duurzame en verantwoorde inkoop van ICT-diensten en bewaak je de continuïteit van onze bedrijfsvoering.
Je volgt de ontwikkelingen in digitalisering, automatisering, AI, domotica en andere zorgtechnologieën en vertaalt deze naar onze organisatie.
Je bent verantwoordelijk voor data- en informatiebeveiliging en werkt samen met de CISO in jouw team, die ook een onafhankelijke lijn heeft naar het Bestuur.
Je rapporteert aan de Strategisch Manager Bedrijfsvoering en neemt deel aan het MT Bedrijfsvoering.
Onze ambitie is groot, maar realistisch. En jij neemt daar graag het voortouw in.
Herold van den Berg, strategisch manager bedrijfsvoering
Jouw team
De 30 medewerkers op de afdeling Informatisering & Automatisering zorgen er met elkaar dagelijks voor dat mensen, applicaties en ICT-infrastructuur goed op elkaar aansluiten. Enkele key functionarissen zijn functioneel leidinggevenden.
Onze ambitie is groot maar realistisch: De best mogelijke ICT én ondersteuning leveren, voor de client, medewerker en organisatie. Wij organiseren de informatievoorziening waarmee Reinaerde haar ambities waar kan maken.
Jouw talenten
Jij bent geboren met talenten die je moeiteloos in je werk kunt inzetten. Voor de functie
Manager I&A passen deze talenten het beste:
Strategisch inzicht: Je kijkt verder dan vandaag: je signaleert trends, ziet kansen en
ontwikkelt een toekomstgerichte strategie die innovatie stimuleert.
Leiderschap: Richting geven, inspireren en draagvlak creëren: jij weet mensen te
verbinden en samen resultaten te behalen.
Besluitvaardigheid: Je durft keuzes te maken, ook onder druk, en neemt verantwoordelijkheid voor de uitkomst.
Verder herken jij jezelf in:
Een hbo/WO opleiding richting ICT, Informatica of bedrijfskunde
Ervaring met digitalisering, automatisering en inzet van innovatieve technologieën.
Kennis van informatiebeveiliging en risicomanagement.
Wat bieden wij jou
Allereerst een uitdagende functie waarin je meebouwt aan de digitale toekomst van onze organisatie. Daarnaast bieden wij je graag:
Direct een vast contract met twee maanden proeftijd voor 36 uur per week.
Een bruto salaris tussen € 4.528 en 8.259 bruto per maand o.b.v. 36 uur per week (cao Gehandicaptenzorg FWG 65/70 afhankelijk van ervaring).
8,33% eindejaarsuitkering en 8% vakantiegeld.
Flexibele arbeidsvoorwaarden, zoals een (lease)fietsregeling, sportregeling of extra verlof.
Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden maar uiteraard ben je ook daar waar het werk gebeurt: op één van onze vier flexwerkplekken in de provincie Utrecht.
Enthousiast geworden?
Solliciteer direct door je cv of LinkedIn-profiel met ons te delen. Uiteraard maken wij graag goed kennis met je door meerdere gesprekken te voeren. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure.
Eerst nog vragen?
Neem telefonisch of via whatsapp contact op met Jolanda de Vries, recruiter, T 06 578 61 901.
Wij werven graag zelf onze nieuwe Manager I&A, daarom hoeven bureaus geen contact op te nemen. Werken op ZZP-basis is niet mogelijk.
Net als wij vind ook jij een veilige en vertrouwde omgeving voor cliënten en collega’s belangrijk. Daarom lever je vóór je eerste werkdag een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan.
of
Jouw contactpunt
Gelukt!
Je sollicitatie is succesvol ingediend.










