Manager Finance en Control
- Op locatie
- Utrecht, Utrecht, Nederland
- € 4.354 - € 6.575 per maand
- Stafmedewerker
Als ambitieuze en ervaren financieel expert die energie haalt uit veelzijdige verantwoordelijkheden, voel jij je bij ons thuis. In jouw rol ben je de inspirerende kracht die mensen mee weet te nemen, met een scherpe blik voor de interne dynamiek van een complexe zorgorganisatie. Je zet je brede visie in om te motiveren en streeft naar voortdurende professionalisering.
Wat ga je doen
Als Manager Finance & Control ben je verantwoordelijk voor de volledige financiële administratie, jaarrekeningtraject en bijbehorende analyses. Met jouw expertise en mensgerichte benadering draag je bij aan de verdere professionalisering van de afdeling. Dit omvat onder andere het optimaliseren van werkprocessen, nauwe samenwerking met business- en concern controller, I&A en Strategisch Manager Bedrijfsvoering en het opvolgen van auditbevindingen. In deze rol geef je leiding aan een team van 20 medewerkers. Met jouw empathische en coachende leiderschapsstijl (en kennis van zaken) weet je het team te motiveren en te inspireren zodat zij zich kunnen richten op de meest urgente en belangrijke taken.
Samenvattend
- Je bent verantwoordelijk voor de nauwkeurigheid en kwaliteit van de financiële gegevens, die de basis vormen voor zowel interne als externe rapportages (en verantwoording)
- Je bent verantwoordelijk voor en adviseert proactief op het gebied van het financiële beleid en risicomanagement
- Je zorgt voor de uniformiteit en optimalisatie van processen rondom de vastlegging en registratie van financiële gegevens. De accounting manual speelt hierin een centrale rol, waarin de richtlijnen voor de inrichting van de administratie zijn vastgelegd. Deze handleiding moet nog kritisch worden herzien en blijft voortdurend onderworpen aan aanscherping en verbetering
- Je fungeert als de schakel tussen Business Control, Zorg Control, en Concern Control, waarbij je planningen en rapportagebehoeften op elkaar afstemt. Je ziet toe op het volgen en werken conform de planning & control cyclus en binnen de governance structuur
- Je coördineert en bent verantwoordelijk voor de werkzaamheden van alle betrokken (financiële) afdelingen en het opstellen van de maandrapportages en jaarrekening en zorgt voor goede interne afstemming van werkzaamheden
- Je neemt verantwoordelijkheid wanneer je tekortkomingen in administratieve processen en compliance constateert en gaat proactief in overleg met de betrokken teams om oplossingen te realiseren. Je volgt daarin de vastgestelde governance structuur
- Je leidt het team Financial Control, Grootboek, crediteuren en debiteuren en stimuleert de teamleden om bij te dragen aan de teamdoelen en bevordert een constructieve samenwerking binnen de organisatie
Kortom, als Manager Finance & Control ben jij de drijvende kracht achter de efficiënte financiële werking van onze organisatie. Je streeft naar controle, kwaliteit en optimalisatie met altijd het welzijn van onze cliënten en medewerkers als hoogste prioriteit
Dit neem je mee
- Een afgeronde financiële opleiding op hbo- of wo- niveau
- Ruime ervaring in financiële administratie en kwaliteitsborging en kennis van wet- en regelgeving op dat gebied bij voorkeur binnen de zorgsector
- Uitstekende analytische, leidinggevende en organisatorische vaardigheden
- Affiniteit en ervaring met digitalisering en optimalisatie van administratieve processen
- Als persoon ben je proactief, empathisch, analytisch en kun je goed samenwerken met verschillende teams en stakeholders
Dit bieden wij jou
Met jouw kennis en ervaring ben je van grote betekenis voor ons en onze cliënten. We creëren voor jou een omgeving waar je het beste uit jezelf kunt halen en echt het verschil kunt maken. En natuurlijk waar je je kunt blijven ontwikkelen. Daarnaast bieden wij je
- Direct een vaste aanstelling met 2 maanden proeftijd, voor 36 uur per week
- Een salaris conform CAO Gehandicaptenzorg, tussen € 4.354,- en € 6.575,- (FWG 65) bruto per maand o.b.v. 36 uur per week
- 8,33% eindejaarsuitkering en 8% vakantiegeld
- Een Meerkeuzesysteem Arbeidsvoorwaarden (MKA). Het MKA biedt onder andere een (elektrische) fiets- en sportregeling, bruto-netto uitruil van reiskosten en het kopen van extra verlof
- Flexibele arbeidsvoorwaarden, zoals: extra vergoeding reiskosten en contributie vakbond
De mogelijkheid om werkzaamheden gedeeltelijk vanuit huis of op ons kantoor te doen. Vanwege de aansturing van het team zijn twee werkdagen op kantoor een minimum, gezien onze flexibele werkplekken is afstemming met het team en andere afdelingen gewenst
Over ons
Voor 3600 mensen met een beperking verzorgt Reinaerde begeleiding en behandeling bij werk of wonen. Dit doen we in 26 gemeenten in de provincie Utrecht, drie gemeenten daarbuiten en dragen daarmee bij aan de kwaliteit van bestaan van mensen met een beperking. Met elkaar bouwen we aan een betere wereld waarin iedereen een rol van betekenis heeft. Dat is waar wij voor staan. We zijn constant in ontwikkeling en zetten daarbij altijd de cliënt centraal.
Enthousiast?
Solliciteer dan direct door je cv of link naar je LinkedIn profiel met ons te delen.
Eerst nog een vraag?
Marco Man in ’T Veld, manager Finance & Controle, T 06 552 01 106 beantwoordt jouw vragen graag.
Vervolg
Na ontvangst van jouw sollicitatie zullen wij zo spoedig mogelijk reageren. De sollicitatieprocedure zal bestaan uit 2 gesprekken, eventueel een assessment en het inwinnen van een referentie. We vragen je een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) aan te leveren vóór je eerste werkdag.
Wij werven graag zelf onze nieuwe collega, daarom hoeven bureaus geen kandidaten voor te stellen. Indien nodig, dan weten wij jullie te vinden. Werken op ZZP basis is niet mogelijk.
- Utrecht, Utrecht, Nederland
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!