Skip to content

Tactisch Manager Klantadvies & Zorgadministratie, Utrecht, 36 uur

Nederland, Utrecht, UtrechtManager

Jij bent een bouwer en je wilt dat medewerkers het beste uit zichzelf/het team halen en processen continue verbeteren. Waarom? Om het werk van onze medewerkers steeds ‘makkelijker te maken’ zodat zij zich vooral kunnen richten op de ondersteuning aan onze cliënten. Een stevige uitdaging. Daar word jij blij van!


Binnen de afdeling Bedrijfsvoering werken medewerkers in teams op het gebied van Financiën, Control, HR, Klantadvies & Zorgadministratie, Huisvesting & Services en I&A Met uitzondering van Control worden deze teams aangestuurd door een tactisch manager.


Concreet zoeken we nu een collega voor Klantadvies & Zorgadministratie met o.a. kennis van intake- en plaatsingsprocessen, facturatie en declaratie, administratieve processen en inkoop gemeente en zorgkantoor.


In deze rol geef je leiding aan 20-25 medewerkers van Klantadvies & Zorgadministratie. Je stimuleert, motiveert en enthousiasmeert medewerkers/teams tot ontwikkelen, processen op orde brengen, verbinden met primair proces en andere organisatieonderdelen en ruimschoots sturen op waarde toevoegen in de dienstverlening aan de klant.


De financiering in de zorg staat onder druk, daardoor is het meer nog dan voorheen belangrijk dat de administratieve processen stevig staan. Tevens zijn heldere processen en afspraken rondom bezetting van groot belang. Hier ligt komende tijd de hoogte prioriteit!


Daarnaast in lijn met de ontwikkelingen van de afdeling Bedrijfsvoering een aantal stevige uitdagingen zoals:

  • Het realiseren van aantrekkelijke positie naar de markt en voor partners zodat kwalitatief sterk en prijstechnisch passend een goed aanbod aan diensten en zorg gearrangeerd kan worden
  • Goede systeemondersteuning in de keten van (administratieve) processen, van intakeproces tot verantwoording
  • Ontwikkelen van stuurinformatie en analyses daarop
  • Verdere ontwikkeling van medewerkers en het team
  • Verdere vormgeving van de ondersteuning, die nodig is in het werk van alledag en adequate procesinrichting die aansluit bij de cliëntvraag en het primaire proces
  • Realiseren van integrale ondersteuning door expliciet te sturen op verbinden met andere disciplines binnen en buiten Bedrijfsvoering

Jouw functie

Als Tactisch manager Klantadvies & Zorgadministratie heb je een afwisselende en uitdagende functie. Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de medewerkers/teams zodat ze de diverse processen goed oppakken. Je stuurt operationeel aan, beschikt over een palet aan leidinggevende vaardigheden en stimuleert daarmee medewerkers/teams het beste uit zichzelf te halen. Daarnaast lever je een actieve bijdrage aan de voortgang en borging op de verschillende thema's die spelen op jouw vakgebied. Je rapporteert (legt verantwoording af) aan de Strategisch Manager Bedrijfsvoering.


Je bent verantwoordelijk voor de optimalisatie en de kwaliteit van de dienstverlening van je afdeling, zodat de te behalen resultaten gerealiseerd worden. Voor afdeling overstijgende thema’s zoek je actief de samenwerking en inhoudelijke afstemming met managers/teams van andere disciplines en het primaire proces. Dat vind je leuk en daarin ligt jouw kracht. Je bent verantwoordelijk voor het periodiek opstellen van voortgangsrapportages en analyses. Je evalueert het verloop van de werkprocessen en doet verbetervoorstellen (of laat deze doen) ten behoeve van proces- en kwaliteitsverbetering.


We hebben een beweging gemaakt van taakgericht naar procesgericht werken. Kernbegrippen voor de ontwikkeling zijn: verbinding, verbetering en vereenvoudiging. We kijken samen vooruit en realiseren een effectieve en efficiënte dienstverlening waarmee we bijdragen aan de continuïteit van zorg. Nu en in de toekomst!

Jouw kwaliteiten als Tactisch Manager Klantadvies & Zorgadministratie

  • Je beschikt minimaal over een passende afgeronde HBO-opleiding en je bent een ambassadeur op jouw vakgebied
  • Je hebt kennis van intake- en plaatsingsprocessen, facturatie en declaratie, administratieve processen en inkoop gemeente en zorgkantoor
  • Dankzij jouw ruime ervaring als manager kun je situationeel en coachend leidinggeven en beschik je over aantoonbare managementvaardigheden
  • Je bent een gedreven generalist die prioriteiten kan stellen, een kei in processen en verbinding weet te maken tussen klantgerichtheid en efficiency
  • Je bent een bouwer met helikopterview, je weet waar je naar toe wilt en bent daarin volhardend en gaat voor de resultaten
  • Je bent initiatiefrijk, integer, ondernemend met daadkracht
  • Je weet jouw team te stimuleren tot zelforganisatie en initiatief nemen, met elkaar werken jullie aan een optimale dienstverlening
  • Je bent organisatiesensitief, hebt gevoel voor politieke verhoudingen en bent in staat verbinding te leggen tussen strategie en uitvoering

Jouw kwaliteiten als Tactisch Manager Klantadvies & Zorgadministratie

  • Je beschikt minimaal over een passende afgeronde HBO-opleiding en je bent een ambassadeur op jouw vakgebied
  • Je hebt kennis van intake- en plaatsingsprocessen, facturatie en declaratie, administratieve processen en inkoop gemeente en zorgkantoor
  • Dankzij jouw ruime ervaring als manager kun je situationeel en coachend leidinggeven en beschik je over aantoonbare managementvaardigheden
  • Je bent een gedreven generalist die prioriteiten kan stellen, een kei in processen en verbinding weet te maken tussen klantgerichtheid en efficiency
  • Je bent een bouwer met helikopterview, je weet waar je naar toe wilt en bent daarin volhardend en gaat voor de resultaten
  • Je bent initiatiefrijk, integer, ondernemend met daadkracht
  • Je weet jouw team te stimuleren tot zelforganisatie en initiatief nemen, met elkaar werken jullie aan een optimale dienstverlening
  • Je bent organisatiesensitief, hebt gevoel voor politieke verhoudingen en bent in staat verbinding te leggen tussen strategie en uitvoering

Hoe we je waarderen bij Reinaerde

Jouw professionaliteit en kwaliteit zijn van grote betekenis voor ons en onze cliënten. Daarom doen we graag iets terug. We creëren een omgeving om het beste uit jezelf te halen. Wat we verder bieden:

  • Continue ontwikkelingsmogelijkheden om jouw ambitieuze persoonlijkheid te voeden
  • Een aanstelling voor onbepaalde tijd voor 36 uur per week
  • Een salaris conform de CAO Gehandicaptenzorg van max € 4905,- (FWG 60) afhankelijk van je kennis, ervaring en takenpakket
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%
  • Daarnaast biedt Reinaerde een Meerkeuzesysteem Arbeidsvoorwaarden (MKA) aan
  • Het MKA biedt onder andere een fiets- en sportregeling, bruto-netto uitruil van reiskosten en het kopen van extra verlof

Over Reinaerde

Voor 3600 mensen met een beperking verzorgt Reinaerde begeleiding en behandeling bij werk of wonen. Dit doen we in 26 gemeenten in de provincie Utrecht, drie gemeenten daarbuiten en dragen daarmee bij aan de kwaliteit van bestaan van mensen met een beperking. Met elkaar bouwen we aan een betere wereld waarin iedereen een rol van betekenis heeft. Dat is waar wij voor staan. We zijn constant in ontwikkeling en zetten daarbij altijd de cliënt centraal.

Procedure, Reactie & informatie

Het sollicitatieproces bestaat uit een fysiek of virtueel intakegesprek, twee sollicitatiegesprekken en een assessment. Michael Page is gevraagd om de werving en selectie voor deze vacature uit te voeren. Lonneke van der Aa is hiervoor verantwoordelijk. Heb je vragen? Lonneke is bereikbaar op 06-12030167 of LonnekevanderAa@michaelpage.nl. Sollicitaties graag uitsluitend via LonnekevanderAa@michaelpage.nl indienen!

of

Apply with Indeed onbeschikbaar