Manager Klantadvies en Administratie
- Op locatie
- Utrecht (Utrecht)
- € 3.843 - € 6.575 per maand
- Manager
- Manager, Staffunctie
Als manager leid je een team dat cliënten ondersteunt bij hun eerste contactmoment, bemiddelt bij wachtlijsten en zorgt voor een uitstekende klantreis. Tegelijkertijd richt je je op zorgverkoop en contractering met gemeenten, zorgverzekeraars en zorgkantoren, afgestemd op kwaliteit en financiën. Met Zorg Control borg je een zorgvuldige verantwoording van de declaraties. Jouw leiderschap versterkt zowel de klantbeleving als de commerciële slagkracht van onze organisatie.
Wat ga je doen?
Als Manager Klantadvies & Klantadministratie krijg je een veelzijdige en uitdagende rol. Jij zet je in om werkprocessen te optimaliseren, te standaardiseren en waar mogelijk te automatiseren. Bovendien draag je bij aan de groei van onze afdeling zorgverkoop door marktverkenning, analyses en beleidsadvies verder vorm te geven. Je gaat ook aan de slag met projecten waarin jouw afdeling een sleutelrol speelt, zoals wachtlijstbeheer, marktanalyse en zorgverantwoording.
Jouw uitdagingen zijn breed en impactvol:
Je werkt aan een sterke marktpositie door kwalitatief en prijstechnisch passende diensten te arrangeren
Je zorgt voor goede systeemondersteuning, van intake tot zorgverantwoording
Je ontwikkelt stuurinformatie en vertaalt analyses naar verbeteringen
Je investeert in de groei en ontwikkeling van je teamleden
Je richt processen in die aansluiten bij de cliëntvraag en het primaire proces
Je stimuleert integrale samenwerking met de managers van het primaire proces en de afdelingen als HR, financiën, zorginhoud & dienstverlening, huisvesting, I&A en services
Met jouw leiderschap stuur je 30 medewerkers (25 fte) aan en begeleid je hen in hun ontwikkeling. Je werkt aan overzichtelijke processen en duidelijke afspraken die bijdragen aan een efficiënte, klantgerichte dienstverlening. Hierbij houd je continu focus op kwaliteit en innovatie. In een zorglandschap waar financiering onder druk staat, speel jij een sleutelrol in het creëren van een toekomstbestendige afdeling.
Jij bent verantwoordelijk voor de resultaten van je afdeling. Dit doe je door processen en werkmethodes te analyseren en continu te verbeteren. Periodieke voortgangsrapportages, heldere afspraken en effectieve samenwerking met je collega’s maken daar deel van uit. Verbinding, verbetering en vereenvoudiging zijn voor jou niet alleen woorden, maar kernwaarden in jouw aanpak. Samen bouwen we aan een flexibele en efficiënte afdeling die klaar is voor de zorg van morgen.
Jouw talenten
Jij bent geboren met talenten die je moeiteloos in je werk kunt inzetten. Voor de functie Manager Klantadvies en Administratie passen deze drie talenten het beste:
Leiderschap : jij hebt het vermogen om een team te inspireren en motiveren. Dit doe je door variatie aan te brengen in de stijl van leidinggeven. Daarnaast kun je een visie ontwikkelen en uitdragen en draag je verantwoordelijkheid.
Communicatief sterk: actief luisteren, feedback geven en ontvangen en op duidelijke wijze in woord en geschrift uitstekend kunnen communiceren.
Organisatie sensitief: je hebt gevoel voor politieke verhoudingen en bent in staat verbinding te leggen tussen strategie en uitvoering waarbij je bedrijfs- en clientbelangen niet uit het oog verliest
Daarnaast beschik je over:
een passende, afgeronde HBO/WO opleiding, aangevuld met kennis op het gebied van projectmanagement
ruime ervaring als manager, bij voorkeur in een vergelijkbare functie of werkomgeving
kennis van positie, zorgvraag en aanbod van de (toekomstige) klant, Intake- en plaatsingsprocessen, contracteren, fiscaliteit en
administratie irt verkoopprocessen bij zorgkantoor/gemeenten
Daarnaast heb je kennis van regelgeving NZA/zorgkantoor, klant-, en marktcommunicatie, analyse en onderzoek, kennis van (toekomstige) netwerk werking en ontwikkelingen in aanbesteding en samenwerken met netwerk.
Dit bieden wij jou
Jouw professionaliteit en kwaliteit zijn van grote betekenis voor ons en onze cliënten. Daarom doen we graag iets terug en bieden we:
Direct een contract voor onbepaalde tijd voor 36 uur per week
Een salaris tussen € 3.843 en € 6.575 bruto per maand o.b.v. 36 uur per week (cao Gehandicaptenzorg, FWG 60/65, afhankelijk van ervaring en opleiding)
Continue ontwikkelingsmogelijkheden om jouw ambitieuze persoonlijkheid te voeden
Gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals collectieve verzekeringen, bijdrage ziektekostenverzekering en een eindejaarsuitkering van 8,33%
Daarnaast bieden wij een Meerkeuzesysteem Arbeidsvoorwaarden (MKA) aan met onder andere een fiets- en sportregeling, bruto-netto uitruil van reiskosten en het kopen van extra verlof
Het functieprofiel Projectleider B of C is van toepassing
Over ons
Voor 3600 mensen met een beperking verzorgt Reinaerde begeleiding en behandeling bij werk of wonen. Dit doen we in 26 gemeenten in de provincie Utrecht, drie gemeenten daarbuiten en dragen daarmee bij aan de kwaliteit van bestaan van mensen met een beperking. Met elkaar bouwen we aan een betere wereld waarin iedereen een rol van betekenis heeft. Dat is waar wij voor staan. We zijn constant in ontwikkeling en zetten daarbij altijd de cliënt centraal.
Enthousiast geworden?
Solliciteer dan direct door je cv of link naar je LinkedIn profiel met ons te delen.
Eerst nog een vraag?
Jolanda de Vries (Recruiter), T 06 578 61 901, beantwoordt jouw vragen graag.
Wij werven graag zelf onze nieuwe collega, daarom hoeven bureaus geen kandidaten voor te stellen. Werken op ZZP basis is niet mogelijk.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!