Reinaerde - Business Analist
Overslaan naar content

Business Analist

Op locatie
  • Utrecht, Utrecht, Nederland
  • Woudenberg, Utrecht, Nederland
+1 meer
€ 3.768 - € 5.477 per maandStafmedewerker

Jij bent uitstekend in staat complexe uitdagingen te ontleden tot kernvragen en biedt oplossingsrichtingen.

Dit ga je doen

Als Business Analist ben jij degene die complexe vragen vanuit de business inventariseert en verduidelijkt. Zo organiseer en coördineer je bijeenkomsten en activiteiten die daarvoor nodig zijn. Vervolgens formuleer je de adviezen in de vorm van business cases en probleemanalyse die voldoende informatie bieden voor afgewogen besluitvorming op strategisch en tactisch niveau. Daarnaast signaleer je ontwikkelingen die betrekking hebben op informatievraagstukken en geef je advies over de impact daarvan op de organisatie. Tot slot ben je verantwoordelijk voor de samenhang tussen de implementatie van projecten en de bredere informatievoorziening binnen de organisatie. Dit doe je uiteraard samen met je directe collega’s maar ook met collega's van de afdeling ICT.


In de komende periode staan veel acties op jouw en onze agenda:

  • Uitvoeren van haarscherpe (business/informatie) analyses, die de voedingsbodem zijn voor overwogen besluitvorming
  • Adviseren over strategische, tactische en operationele aspecten van procesinrichting en over lopende projecten betreffende de informatiehuishouding binnen de organisatie
  • Identificeren van ontwikkelingen die impact hebben op informatievraagstukken en advies verstrekken over de gevolgen daarvan voor de organisatie

Waar ga je werken

De medewerkers op de afdeling Informatisering & Automatisering zorgen er met elkaar dagelijks voor dat mensen, applicaties en ICT-infrastructuur goed op elkaar aansluiten. Onze ambitie is groot maar realistisch: De best mogelijke ICT én ondersteuning leveren, voor de client, medewerker en organisatie. Wij organiseren de informatievoorziening waarmee Reinaerde haar ambities kan waarmaken.

Om dit te bereiken hebben we meerdere vacatures voor onze afdeling openstaan, want samen maken wij het verschil.


                                                     Ik was positief verrast door de cliënten die op de werkvloer en in de omgeving zijn. 

Je ziet écht waar je het voor doet en welk  verschil jij kunt maken


 Alex, manager informatievoorziening

Jouw talenten

Jij bent geboren met talenten die je moeiteloos in je werk kunt inzetten. Bij de functie Business Analist passen deze talenten het beste:

  • Analytisch vermogen : Met oog voor detail zie jij verbanden, samenhang, problemen én oplossingen
  • Communicatief : Je kunt effectief en uitstekend communiceren in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk
  • Zelfstandig werken : Hierdoor ben je zeer productief en draag je actief bij aan het succes van projecten en taken

Met deze talenten ben je uitstekend in staat complexe problemen te ontleden tot kernvragen. Je kunt verschillende oplossingsrichtingen bedenken en een brede impactanalyse uitvoeren, inclusief kosten en inzet, voor het ontwikkelen van business cases en waardestroomanalyses.

Daarnaast beschik je over:

  • Affiniteit met en kennis over Bedrijfsvoering, Zorgprocessen of processen binnen de Zorg of beiden
  • Kennis van verschillende financieringsvormen (Wlz, Zvw, Wmo, Forensische en Jeugdwet) in de gehandicaptenzorg is een pre evenals kennis van lean, BiSL, BPMN en projectmanagementtechnieken als Prince, ITIL, Scrum of Agile
  • Een relevante afgeronde hbo-opleiding op het gebied van Bedrijfskundige Informatica, Informatiemanagement of een vergelijkbare discipline

Wat bieden wij jou

Bij ons kom je terecht in een baan waarin je meebouwt aan de informatietechnologie van vandaag én morgen. Verder bieden wij jou graag een:

  • Baan voor 36 uur per week (32 uur is eventueel bespreekbaar)
  • Tijdelijk of direct vast dienstverband? Beiden is mogelijk, we bespreken het graag met je
  • Bruto maandsalaris tussen € 3.768,- en € 5.477,- waarmee we jouw ervaring en talenten graag waarderen (cao gehandicaptenzorg, FWG 60, o.b.v. 36 uur)
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%, 8% vakantiegeld, een pensioenregeling én de keuze in flexibele arbeidsvoorwaarden, denk aan een (lease)fiets- en sportregeling, fiscaal voordeel bij de aanschaf van een mobiel, laptop of sport abonnement of wat te denken van het kopen van extra verlof
  • Standplaats: flexibel maar je werkt veelal vanuit onze locaties Utrecht en Woudenberg. Thuiswerken behoort tevens tot de mogelijkheden

En heel belangrijk: vertrouwen. Dit betekent dat je veel zelfstandigheid en vrijheid krijgt. Wij geloven dat dit de beste manier is om jouw talenten volledig tot zijn recht te laten komen en onze ambitie te realiseren.

Enthousiast geworden?

Solliciteer dan direct door je cv of link naar je LinkedIn profiel met ons te delen.
Wil je liever eerst onder het genot van een (virtuele) kop koffie/thee kennis maken? Bel dan met Alex Pot en maak een afspraak.

Eerst nog een vraag?

Alex Pot, manager Informatievoorziening, T 06 577 17 585, beantwoordt graag jouw vragen.


Wij werven graag zelf onze nieuwe collega, daarom hoeven bureaus geen kandidaten voor te stellen. Werken op ZZP basis is niet mogelijk.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar