
Administratief Medewerker Gehandicaptenzorg
- Op locatie
- De Drie Ringen (Utrecht)
- € 2.326 - € 3.319 per maand
- Stafmedewerker
🕑 20-24 uur per week 🎓mbo
Jij houdt van overzicht en regelt alles tot in de puntjes. Jij bent sociaal, handig met systemen en maakt collega’s blij met jouw hulp. Jij bent klaar om jouw talenten in te zetten op een plek waar het écht gezellig is.
3 redenen waarom dit jouw baan is
Je bent een organisatietalent en houdt van afwisseling
Van roosters tot nieuwsbrieven: jij hebt alles onder controle.Je bent sociaal en communicatief sterk
Collega’s en bewoners weten jou altijd te vinden voor een vraag of een praatje.Je hebt oog voor detail en werkt nauwkeurig
Planningen, overzichten en voorraadbeheer? Jij zorgt dat het klopt.
En ja, die administratieve kennis en ervaring heb jij natuurlijk gewoon in de pocket.
Wat jij verdient
Jij zorgt goed voor anderen, wij zorgen goed voor jou. Zo vinden wij een goede balans in werk-privé heel belangrijk. Daarnaast verdien jij:
Direct een vast contract (met twee maanden proeftijd) voor 20-24 uur per week.
Een bruto salaris tussen € 2.326 en € 3.319 per maand (cao Gehandicaptenzorg, FWG 30, o.b.v. 36 uur per week).
8,33% eindejaarsuitkering, 8% vakantiegeld en pensioenopbouw.
Jouw eigen keuze in arbeidsvoorwaarden, zoals een (lease)fiets- en sportregeling of extra verlof.Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen met scholing en coaching via onze eigen Reinaerde Academy.
We hebben nog veel meer interessante arbeidsvoorwaarden, maar die vertellen we graag persoonlijk.
Even voorstellen: jouw nieuwe werklocatie
Welkom bij De Drie Ringen in Utrecht. Een modern en huiselijk woonzorgcentrum waar 28 ouder wordende cliënten met een verstandelijke beperking wonen. Verdeeld over twee verdiepingen creëren we samen een warme plek waar bewoners zich veilig en thuis voelen. Geen steriele instelling, maar een plek waar geleefd wordt – met aandacht voor ieder verhaal.

Zo ziet jouw werkdag als Administratief medewerker eruit
Geen dag is hetzelfde. Jij bent het aanspreekpunt voor collega’s, regelt praktische zaken en zorgt dat alles achter de schermen soepel loopt.
Een kleine greep uit jouw werkzaamheden:
Maken van nieuwsbrieven en flyers voor activiteiten.
Bijhouden van planningen, roosters en overzichten.
Regelen van sleutels en app-toegang voor nieuwe medewerkers.
Coördineren van storingen en voorraadbeheer.
Extra aandacht voor bewoners, zoals een kaartje of bloemetje bij speciale gelegenheden.
Jouw talent voor overzicht, flexibiliteit en humor komt hier helemaal tot zijn recht.
Jouw werkdagen en -tijden zijn
20-24 uur per week, verdeeld over 4 dagen.
Indeling in overleg, voorkeur voor 4x5 uur of 4x6 uur.
Ben je er klaar voor?
Reageer dan direct. Liever telefonisch solliciteren of eerst nog een vraag over deze functie? Bel of whatsapp Marc Brugman (recruiter), T 06-57769919.
Ook belangrijk
Net als wij vind ook jij een veilige en vertrouwde omgeving voor cliënten en collega’s belangrijk. Daarom lever je vóór je eerste werkdag een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan.
Wij zoeken graag zelf onze nieuwe collega administratief medewerker, daarom hoeven bureaus écht niet mee te helpen zoek.
of
Gelukt!
Je sollicitatie is succesvol ingediend.
Nieuwsgierig geworden?
Wat past bij jou? Wij denken graag met je mee! Neem contact op met één van onze recruiters.

Marc Brugman
Gebied: Utrecht, Weidegebied Maandag t/m vrijdag mbrugman@reinaerde.nl 06 57 76 99 19

Linda van Emmerik
Gebied: Lekstroom Maandag t/m donderdag lvemmerik@reinaerde.nl 06 57 51 87 80

Younes Ezzafzafi
Gebied: Zeist, Den Dolder Maandag, woensdag t/m vrijdag yezzafzafi@reinaerde.nl 06 54 25 89 24

Mirjam van Kesteren
Gebied: Zeist, Den Dolder, Behandelaren Maandag t/m donderdag mivkesteren@reinaerde.nl 06 30 48 17 27

Bram van Meer
Junior Recruiter Werken & Leren Maandag t/m donderdag bvmeer@reinaerde.nl 06 51 49 69 18

Jolanda de Vries
Gebied: Woudenberg, Veenendaal, Staf Maandag t/m donderdag jdvries@reinaerde.nl 06 57 86 19 01












